دنی آلوس:با هیچ باشگاهی قرارداد امضا نکرده ام

 

دنی آلوس، مدافع بارسا، تاکید کرد که با هیچ باشگاهی توافق نامه اولیه امضا نکرده و در حال حاضر تنها ‏روی بازی های تیمش تمرکز دارد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد این مدافع باتجربه با بارسا در تابستان پیش رو به پایان می رسد و ‏پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه کاتالانی به او نیز از سوی مدیر برنامه هایش نامناسب توصیف شده است.‏
با این وجود، او تاکید کرد هنوز با هیچ باشگاه دیگری به توافق نرسیده و تنها می خواهد فصل جاری را ‏با موفقیت به پایان برساند.‏
او به خبرنگاران گفت:" من در بارسا بسیار خوشحال هستم و با باشگاهی قرار امضا نکرده ام. در زندگی ‏باید شکرگذار بود. بارسا باشگاهی است که زندگی من را تغییر داد و رویاهای من را برآورده کرد. من در ‏آخرین روزهای قراردادم هم با اشتیاق روزهای اول بازی می کنم.‏
اگر باشگاه از من بخواهد به فکر گزینه دیگری باشم، به گزینه های دیگر فکر می کنم؛ اما در حال ‏حاضر، چنین موضوعی مطرح نیست. من تا پایان فصل تمرکزم را حفظ می کنم زیرا هنوز می خواهم به ‏موفقیت برسم. تصمیم نهایی را در پایان فصل می گیرم."‏
بارسا این هفته باید در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مقابل پاری سن ژرمن قرار ‏بگیرد. دو تیم در مرحله گروهی هم با هم روبرو شده بودند. آلوس در مورد این رویارویی گفت:" فوتبال ‏بار دیگر ما را مقابل هم قرار داد. اکنون باید بهترین بازی مان را ارائه بدهیم و دو بازی بی نقص به ‏نمایش بگذاریم. فوق العاده خواهد بود زیرا آنها بازیکنانی در کلاس جهانی دارند. ‏
البته چند ستاره آنها غایب هستند و غیبت آنها احساس خواهد شد؛ به ویژه در هط میانی و همین طور ‏زلاتان. غیبت آنها خیلی مشهود خواهد بود."‏


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 9:45 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.